pirmadienis

STALINAS. CHARAKTERIO STUDIJA


   Šitos knygos ieškojau ilgiau nei pusę metų ir radau - pas nepažįstamą moteriškę už 5 litus!
  Aš turbūt ir vėl buvau nusiteikusi rasti per daug , nes šiek tiek nuvylė. Jau vien pavadinimas - CHARAKTERIO studija, o Stalino asmenybės atskleidimo čia buvo labai ne daug.
   Kai kurie knygos skyriai visiškai nesudomino ir, prisipažįstu, praverčiau, nors be didelio širdies skausmo. Kas vargino? Ogi ITIN smulkiai aprašomi politiniai niuansai, kartais Staliną paliekant visai antram plane. Nors kiek jį ten galima palikt, gi buvo laikomas viso ko vadu.
  Galvoju dabar, kad gal aš čia tokia nesupratinga, per tarpukario ir Antrojo Pasaulinio karo laikotarpio politinius įvykius gal ir geriausiai atsikleidžia Stalino asmenybė, bet man norėjosi mažiau politikos (ne istorijos!) ir daugiau asmenybės atskleidimo. O ir rašymo stilius kiek trikdė, bet šitas atleidžiama, gi 15 metų praėjo nuo publikavimo.
   O gal dar kalta ir anksčiau skaityta "Hitleris ir jo moterys", kurioje Hitlerio charakteris vaizduojamas labai išsamiai (o aš ir vėl lyginu...)
   Nepaisant visko knyga patiko (atmetant keletą skyrių), o dar ir su paveiksliukais :))
                                               (Sudarė ir vertė J. Banevičius)

2 komentarai:

  1. Labas,

    jeigu nori apie Staliną kaip apie asmenybę daugiau sužinoti patariu paskaityti Simon Sebag Montefiore "Stalinas: Raudonojo caro dvaras", na man tai pati geriausia knyga. Joje bus mažiau politikos, o daugiausia jo ir jį supusių aplinkos žmonių asmeninio gyvenimo faktų :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laba. Ačiūūūū, būtinai turėsiu omeny, jau įsirašiau į savo sąrašą :}

    AtsakytiPanaikinti