trečiadienis

O man nė trupučio NELIŪDNA! Kad aš oficialiai bedarbė! Prie to smagumo šiandien apsipirkau :)
 
        Nusižengiau savo nusistatymui "lietuviškiems produktams - TAIP" ir nusipirkau šį šampūną. Papirko ir labai gaivus kvapas, ir pakuotės gražumas, ir kaina - apie 8 Lt "Droge".
Prieš tai naudojau irgi labai maloniai kvepiantį, tirštą (kas man svarbu), nebrangų ir tą, nuo kurio plaukai tik geriau išsišukuoja. Nusiskundimų neturiu, tiesiog ir toliau bandau atrasti stebuklą. Pabaigtas:
       Ir pagaliau grįžtu prie vieno ir didžiausių gėrių - tamsių nagų lakų! Tai, kad vėl galėsiu nagus lakuotis visomis vaivorykštės ir ne vaivorykštės spalvomis verčia šokinėti iš laimės, o ne liūdėti, kad nebedirbu. Tam tara ram!
               Šį jau esu turėjusi ir būtent dėl to, kad jis man labai patiko, pirkau dar kartą. BET... nusivyliau. Skystas ir prastai tepas. Nors ko tik dėl to grožio nepadarysi. Nuotraukoje spalva išgauta tepant du sluoksnius.
Didžiulis pliusas šiems nagų lakams - greitai džiūstantys. Ir kaina - 5.09 Lt "Eurokos".
                                                                                                                                              

4 komentarai:

  1. Kaip suprast spalva išgauta tepant du sluoksnius? Tu kadanors tepi tik vieną? Nemačiua gyvenime dar tokio lako, kurio užtektų vieno sluoksnio (nu permatomas nebent:D).
    Pamatytum, kokius čia nesveikus nagų lakus atradau. Pas mus nėr tokių, labai fainai tepas ir lakuojas, ir atrodo, tik tiek kad dvi dienos maximum ir jau atsilupinėja :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Turiu pora, kurių man vieno sluoksnio per akis. Manhattan kažkada mėlyną turėjau, irgi vieno sluoksnio pakako.
    Parodyk, parodyk! Tu išvis rašyk blogą, nes aš noriu viską pamatyt, viską sužinot (aa)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kad žinok aš nesijaučiu niekur išvažiavus, nu kaip Lietuvoj :D tai ir įspūdžių nėr :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nesąąąmonė, turi būt įspūdžių!:/ Ne Anglijoj ar Airijoj esi, kur daugiau lietuvių nei vietinių :D

    AtsakytiPanaikinti