pirmadienis

     Namo aš visuomet grįžtu tuščiomis, o atgal į šiuos namus - pilnu lagaminu!
                                          Trupinėlis reklamos
    Kadangi mano močiutė nusprendė platinti kosmetiką (o aš buvau  priversta perskaityti tris katalogus ir peržiūrėti vieną filmą apie kampaniją) ir padovanojo man du produktus, kurių bendra vertė arti 100 Lt (pati tikrai nebūčiau pirkus), pažadėjau pareklamuoti jos naująjį užsiėmimą. Kosmetikos firmą galit rasti čia - nauja močiutės keistenybė. Taigi: kosmetika labai gera, pirkit :D
    (Atsiliepimai apie produktus bus daaaug vėliau, nes jie dar tik stovi eilėje)


       Kaip visada, grįžus į Marijampolę aplankau sekanhendus, šįkart grobis nedidelis, bet labai smagus (3 Lt).


           Ir dar ir dar ir dar! Gavau gėlių - nuo ko ir kokia proga - paslaptis!
                                                                     

2 komentarai:

  1. Forever Aloe dezodorantą esu bandžiusi "paslapčiom" saviškio namuose. Tai žodžiu atsiliepimus galiu pasakyt iš savo pusės - puikus daikčiukas! Tikrai kartočiau, jei turėčiau kur nusipirkti čia vietoje :))
    O dėl gėlių - tikrai, let's keep some secrets for ourselves. Bet anyway - labai sveikinu ir džiuginuosi ;**

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai džiūgauti nėra čia dėl ko, bet tave visad prisimenu tik su šypsenėle ar liūdesiuku dėl manęs, nuoširduolė :}
    O internetu negalima pirkti? Kvepia tai ne itin jis man, bet gal stebuklingas koks, visgi ~ 30 lt :D

    AtsakytiPanaikinti